Autodiagnostika
Všechny benzinové a dieselové vozy v dnešní době používají moderní elektronické prvky dílů, které jsou propojeny počítačovou technikou. V rámci koncernu Volkswagen se používal dříve přístroj VAG 1552, dnes je to zejména nový přístroj VAS 5051 nebo 5052. Od roku 2000 existuje jednotná norma pro diagnostiku motorů značená OBD II. Umožňuje funkce čtení závad, mazání závad, čtení měřených hodnot, testování komponent a lambda sondy. Využívame tedy nových technologií k diagnostice poruch a provedení opravy.
- U benzinových a dieselových aut provádíme kontrolu řízení motoru, ABS, airbagů a komfortní elektroniky
- Opravíme airbagovou jednotku po nárazu
- Zvýšíme výkon TDI motoru pomocí úpravy programu řídící jednotky
- Připojením vozidla na diagnostické přístroje můžeme:
- vyčíst paměť závad, kde se zaznamenávají trvalé i sporadické závady (doporučeno provést při každé výměně oleje)
- přezkoušet činnost jednotlivých komponentů
- vymazávat paměť závad
- provést přizpůsobení komponentů
- programování signalizace výměny olejů a servisních prohlídek